Didem Görgülü Öncül-Feriha Ruhi Karakaş Primary School-3/D Class-Kuşadası/Aydın-Öğretmen Tanıtımım-My Teacher Introduction


 DİDEM GÖRGÜLÜ ÖNCÜL - FERİHA RUHİ KARAKAŞ İLKOKULU - 3/D SINIFI - KUŞADASI/AYDIN

Merhabalar. Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi 2009 yılı sınıf öğretmenliği mezunuyum. Meslekte 13. yılımı çalışıyorum. Evliyim, 2 çocuk annesiyim. Okulun hayatın kendisi olduğuna inanıyorum ve küçük yaşta edinilen bilgi, beceri ve tecrübelerin gelecek yaşantılara etkisinin çok fazla olduğuna inanıyorum. Bu nedenle de hem çocuklarımın, hem de sınıfımdaki öğrencilerimin farklı etkinlikler,oyunlar yoluyla eğlenerek, yaparak-yaşayarak öğrenmelerini sağlamaya çalışıyorum. Etwinning ile de hem yeni dostluklar edinmek hem de paylaşarak, üreterek, deneyimleyerek, keşfederek kişisel ve mesleki gelişimime ve öğrencilerimin gelişimine katkı sağlamayı hedefliyorum. Bu gruba dahil olmaktan mutluyum. Keyifli çalışmalar diliyorum. Teşekkürler.

Yorumlar